Access poziom zaawansowany e-learning
99 zł netto
Ukończyło: 1235 osób
Pokrewne szkolenia
Akceptujemy formy płatności: PayU, Faktura pro-forma, Faktura VAT po szkoleniu
Rozłóż na raty z
Moduły kursu
W tej lekcji dowiesz się jak importować dane z MS Excel do MS Access, czyli jak pracować ze zbiorami danych.
Dowiedz się jak importować dane z plików tekstowych, jako najprostszej formy przechowywania informacji, do Accessa.
Nauczysz się importować dane z innej bazy danych, gdy np. chcemy skorzystać ze struktury wcześniej już utworzonej tabeli, a nie chcemy tworzyć jej od nowa.
Poznaj metodę łączenia się z danymi w innych bazach danych. Usprawnia to pracę z programem, gdyż trzymanie wszystkich danych w jednej bazie jest niepraktyczne.
W tej lekcji nauczysz się jak eksportować dane z bazy MS Access do innych formatów.
Poznaj zalety i ewentualne trudności, z którymi spotykamy się tworząc kwerendę z pól więcej niż jednej tabeli.
Poznaj sposób używania operatorów do wpisywania konkretnych wartości w polach filtrowania kwerendy podczas stosowania filtrów. Poznasz operatory – Or, And, Is Null, Like.
W tej lekcji poznasz opcję filtrowania z użyciem dynamicznych filtrów czyli inaczej nauczymy się tworzyć kwerendy z parametrami.
Poznaj narzędzie umożliwiające skorzystanie z prostych funkcji, np. w celu podsumowania danych w wyniku kwerendy.
Korzystaj z możliwości tworzenia kwerend, gdzie źródłem będzie inna kwerenda.
Zobacz jak działają kwerendy krzyżowe oraz wynik jaki otrzymujemy wykorzystując kwerendę w naszej bazie danych.
Poznaj sposób korzystania z dwóch typów kwerend: kwerendy tworzącej tabelę oraz dołączającej. Pokażemy na przykładzie jak wykorzystać oba rodzaje kwerend.
W poprzedniej lekcji poznaliśmy kwerendy z wykrzyknikami – tworzącą tabelę i dołączającą. W tej lekcji poznajemy dwie kolejne – kwerendę usuwającą oraz kwerendę aktualizującą.
Sprawdź czym są formularze i jak ułatwiają pracę użytkownikom.
Do tej pory wiedzieliśmy formularze, które głównie służyły do wprowadzania i przeglądania danych. W tej lekcji pokażemy trochę inne zastosowanie formularza.
Wiemy już jak utworzyć formularz do wyświetlenia i edycji danych w tabelach. W tej lekcji dowiemy się jak dodawać pola, które nie będą przechowywane w tabelach.
W tej lekcji dowiesz się w jaki sposób tworzyć raporty za pomocą kreatora. Raporty w Accessie umożliwiają tworzenie zarówno prostych jak i złożonych zestawień ilustrujących informacje zawarte w tabelach.
Format raportu po utworzeniu w kreatorze jest najczęściej czytelny i klarowny. Jednak niejednokrotnie musimy dopracować raport przez modyfikację jego układu.
W tej lekcji dowiesz się w jaki sposób osadzać podraporty w raporcie.
Poznaj jedną z możliwości jakie dają nam raporty w Accessie, czyli zastosowanie do tworzenia etykiet adresowych.
Opinie firm i użytkowników
Co otrzymujesz w cenie?
Zapytaj nas o szkolenia
O trudnych rzeczach mówimy prosto